Monday, March 21, 2011

what happend when the speed go first ???

salam hihi dh lama den x updated kt blog den nie ....
soalan di atas ialah soalan paling sukar dan igauan ngeri bg aku skg nie ...... dulu bg aku speed utk sesebuah kamera aku x kisah sgt asalkn aku dpt captured gmbr yg cantik dan kreatif .... tp skg nie what happend beb huhuhu ............ skg nie aku pn tgh pening mengenagkan mane satu jd pilihan dan adakah pilihan itu akan menjadi penyelesaian atau akan mendatangkan kerugian bg aku huhuhu ...... some of us bila menjadi photogrpaher akan menganggap rezeki mereka hanya pada event wedding dan jg suke2 shj .... PERNAHKAH ??? anda terfikir ia akan menjadi sesuatu yg besar maksud aku ALLAH SWT syg pd kita dan memberi rezeki besar kepada kita .......

pilihan pertama aku ialah




ia merupakan body tbaik utk di jadikan backup 40d  ...tp bila aku mengharapkannye mmg hampe sgt2  huhuhu x tau knp ?? mungkin sbb bukan aku yg amik gmbr org lain amik dan harapan aku besar sgt kot pic adeiiiii sedih bai ..tp xpe la jd jgk gmbr tp hurmmmmm knp knp knp jd mcm tu


harapan kedua



bila berbicara ttgnya ia merupakan king of crop body smua org akan tertawan dgn kepantasannya ... smua org aku terpegun dengan kelicikan bunyi shutternye .... tp huhuhuhuhuu..... ade hujahnye ...


pilihan terakhir





ia merupakan king of the series tp mhl pulak smua bnda xde mslh cuma oncost lak mslh ..satu lg bila pakai org kate belagak pulak adeiiiiiii ... so any suggestion ????

jod ygaku buat skg nie byk belawan dgn boday d3s + d700+ 1d+7d +low light +pergerakan org = sila berikan pandagan anda mmg sy hargai sgttttttsgttttttttttttttttttttt

1 comment: